וילת אירוח Villa

 נכנס לאתר אחד, מה שמרחיב מאוד את מספר הרישומים. רבים מהנכסים הרשומים ב-Vrbo לא ניתן למצוא באתרי רישום אחרים כמו Airbnb, ועם יותר מ-2 מיליון נכסים לבחירה, זה בהחלט אחד שכדאי לך לבדוק בעת נסיעה. הנכסים ממוקמים ברחבי העולם בלמעלה מ-180 מדינות עם ריכוז כבד באירופה ובצפון אמריקה. לבעלי נכסים: Vrbo אכן מאפשר לבעלי נכסים להגיש בקשה ולפרט את הנכסים שלהם ישירות באתר. אתה יכול לקרוא עוד ולהירשם ל-Vrbo כאן.

 אם אתם מטיילים באסיה ומחפשים דירות ובתי נופש, אנו ממליצים לבדוק את Agoda Homes. Agoda הוא אתר ידוע להזמנת מלונות, אך הוא מציע גם דירות, בתי נופש, בתי הארחה וחדרים פרטיים בבתים. Agoda מציעה למעלה מ-700,000 דירות והשכרות נופש אחרות בלמעלה מ-50 מדינות, כאשר המספר הגדול ביותר של נכסים ממוקם במדינות אסיה. לבעלי נכסים: ההגדרה והרישום הם בחינם לבעלי נכסים, ואז Agoda Homes לוקחת עמלה על הזמנות. תוכל ללמוד עוד כאן. וילת חוף Airbnb חלופות אתרי הזמנת הדירות הטובים ביותר Plum Guide היא חברה מלונדון שהושקה זה עתה בשנת 2016. כיום היא מציעה מעל 10,000 דירות ונכסי נופש להשכרה באתר האינטרנט שלה, כאשר מספר גדול מהנכסים שלה ממוקמים בערים בינלאומיות גדולות כמו לוס אנג'לס , לונדון, רומא ופריז. עם זאת, הוא התרחב ליותר יעדים וכולל גם נכסים בעיירות קטנות יותר ובאזורים כפריים.

 מדריך השזיף דומה ל-Airbnb בכך שהוא אתר השכרת נופש עמית לעמית; עם זאת, החברה הרבה יותר בררנית לגבי הנכסים המפורטים ב-Plum Guide. הם שולחים איש צוות לפגוש מארחים ולהעריך כל נכס באמצעות רשימת בדיקה כדי להחליט אם הוא מתאים. החברה שואפת לכלול רק את הנכסים הפופולריים והמדורגים ביותר ומשווקת את עצמה למטייל בעל אבחנה יותר שלא רוצה לחפש במספר רב של נכסים כדי למצוא את המקום המושלם. שלא כמו רוב אתרי השכרת נופש עמיתים לעמית, Plum Guide לא מפרסמים ביקורות אורחים על נכסים באתר האינטרנט שלהם מכיוון שהם מאמינים שמערכת ביקורת עמיתים לוקה בחסר. אתה יכול לקרוא את סקירת מדריך השזיפים המעמיקה שלנו עבור המחשבות והחוויות שלנו באמצעות פלטפורמה חדשה יחסית זו. לבעלי נכסים: בעלים יכולים להגיש בקשה לרשומה של דירת הנופש שלהם ב-Plum Guide, ולאחר מכן היא תוערך כדי לראות אם היא עומדת בקריטריונים של החברה. תוכל לברר עוד כאן.

  אנו מניחים שהשתמשת ב-Booking.com בשלב מסוים כדי להזמין שהות במלון. ועם עסקאות מצוינות רבות ונכסים רבים המציעים מדיניות ביטול של הרגע האחרון ללא עמלה, גם אנחנו אוהבים את זה. מה שאולי לא הבנתם הוא שמלבד בתי המלון, תוכלו להזמין באתר גם נכסים להשכרה, לרבות דירות ווילות, בכל רחבי העולם. ועם כ-6 מיליון נכסים על הספרים שלהם עד כה, לא חסר ברירה. ניתן להזמין דירות ובתי נופש בלמעלה מ-200 מדינות וטריטוריות. יש להם מספר רב של נכסי דירות באירופה (במיוחד בריטניה וצרפת), אוסטרליה, צפון אמריקה, אסיה, דרום אפריקה וצפון אפריקה. לבעלי נכסים: זה בחינם לרשום ב-Booking.com, ולאחר מכן יחולו עמלות על כל הזמנה מוצלחת שנעשתה באמצעות השירות שלהם. הירשם כדי לרשום את הנכס שלך כאן.

וילה לנופש זוגי רומנטי

 Homestay מבדיל את עצמו בכך שהוא מציע חוויות מתארחות למי שרוצה באמת לפגוש את בעלי הנכס ולדבר עם המארח או המשפחה המקומיים. כל השהות שלהם כוללת גם ארוחת בוקר. ל-Homestay יש נכסים ב-150 מדינות; עם זאת, יש להם פחות נכסים מאשר רבים מהאתרים האחרים ברשימה זו, מה שאומר שיכול להיות קשה יותר למצוא נכס ולקבל הזמנה.

 הנכסים מרוכזים יותר באירופה (במיוחד בבריטניה) ובערים גדולות ברחבי העולם (לוס אנג'לס, לונדון, סידני, פריז). התארחנו במספר נכסים ביתיים ברחבי העולם ונהנינו מהאינטראקציה עם המארחים ואהבנו את העובדה שיכולנו לנצל את הידע המקומי שלהם ואפילו לחלוק את חיות המחמד שלהם במשך כמה ימים! אנו יכולים להציע לך הנחה של 5% על כל ההזמנות של Homestay אם תשתמש בקישור הזה להזמנה, כמו גם עד 30 דולר ארה"ב הנחה על ההזמנה הראשונה שלך בעת ההרשמה באמצעות קישור זה (ההנחה משתנה בהתאם למטבע). לבעלי נכסים: רישום נכס ב-Homestay הוא בחינם. אתה יכול להירשם כדי לרשום את הנכס שלך כאן.

 מריוט ידועה במותג המלונות הבינלאומי שלה, ובשנת 2019 השיקה מריוט את Homes & Villas כדי להציע השכרות וילות של בתי נופש יוקרתיים ויוקרתיים. החברה מציעה למעלה מ-20,000 נכסים בלמעלה מ-200 יעדים ברחבי העולם. Marriott Homes & Villas מתמחה בבתי נופש יוקרתיים, וילות ודירות יוקרה. Marriott אינה מחזיקה בנכסים או מחכירה אותם; כל הנכסים מנוהלים באופן מקצועי על ידי חברות ניהול מקצועיות מקומיות עבור o

 wners. Homes & Villas רשמו נכסים ברחבי העולם בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, האיים הקריביים, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. זוהי אפשרות טובה במיוחד עבור חובבי מלונות מריוט, מכיוון שחברי מריוט בונבוי יכולים לממש ולצבור נקודות על בתים ווילות שהם חלק מהתוכנית. לבעלי נכסים: Marriott לא מקבלת בתים המנוהלים על ידי בעלי בתים בודדים. הבית שלך יצטרך להיות מנוהל על ידי אחת מחברות ניהול הבית שעובדות עם Marriott Home & Villas. זונדר היא אחת החברות החדשות דמויות Airbnb והיא צומחת במהירות במהלך השנים האחרונות. החברה החלה את דרכה בשנת 2012 במונטריאול, קנדה. הוא מספק רשימה אוצרת של למעלה מ-8,500 דירות בלמעלה מ-25 ערים ברחבי העולם.

 החברה מתמקדת בדירות מודרניות מעוצבות ומעוצבות המאובזרות בכל השירותים והנוחות שמישהו ירצה בבית שלו. הם גם מתמקדים בנכסים שנמצאים בשכונות ידידותיות לתיירים וטרנדיות. הם מציעים שירות לקוחות 24/7 ואתה שוכר ישירות מהם כיוון שהם הבעלים או משכירים את הנכס, מרהטים ומתחזקים אותו.

Post a Comment

Previous Post Next Post